Friday, 15 November 2013

Instagram

Assalammualaikum

Instagram sekarang menjadi favourite social network aku.Sebab aku suka bergambar.Sangat suka.Kalau boleh setiap masa nak ambik gambar.Biasalah,perempuan.

Biarlah gambar yang terangkan segalanya.

Nak bersosial itu bukanlah satu halangan bagi orang Islam.Yang penting,niat kita kerana Allah.


            




Dengan gambar-gambar yang di post kan,kita boleh berdakwah.Dan yang paling penting,tutuplah aurat anda.Ini yang kena jaga.Dan kadang kala kita terlepas pandang.

Kalau nak lebih bagus,private kan instagram korang.so korang boleh lah buat apa-apa.Tapi,kalau kena hack,pepandai korang la.Better,janganlah post gambar yang bukan-bukan.

                            


Macam ni lah aku,kalau dengan instagram.Haha,terasa meyyh.

Tapi tak apa,asalkan berniat kerana Allah

Tajdid niat okayyyy.

Terima kasih sudi membaca.

Syukran jazilan.Uhibbukum fillah.

Assalammualaikum.

0 comments: