Friday 12 September 2014

Borak

Assalam

Hai,semua.

Disebabkan lepas ni ada masa seminggu cuti panjang,aku boleh tidur macam..macam..aaa..macam binatang yang suka tidur dan bangun bila perlu je.ahaha.fikir la sendiri binatang apa.aku pun tak tau.

last post tahun lepas kot.Ketinggalan betul aku.Ampun.Tahun ni seriously busy sangat.

Tahun ni kena focus on study.Tak boleh memain.Tapi......tak berjaya pun.ahaha.lebih mainnya daripada belajar.Haa,ni nak kena penyepak ke apa?nak buka laptop pun aku malas.lebih kepada phone je la.Biasalah,zaman dah moden.Semua benda kau boleh buat dalam phone.Kalau boleh masuk jamban pun dengan phone.Tapi,aku tak buat la...kot.keee pernah?*krik krik* abaikan kemerapuan aku ni.

Aku makin hampir ke ''final year'' la sangat.Tapi,usaha haprak,satu habuk pun tak ada.Boleh lagi nak berjolly jolly.Harap Cikgu Adha tak marah dengan ayat aku segala ni.Haha.

Baru habis untuk trial exam.A bit tough.Kalau exam sebenar,macam mana la gamaknya yee?Doakan la semoga aku berjaya dunia dan akhirat daaaaaan..semoga Allah menterbalikkan doa korang ni untuk diri korang sendiri.Ameen.

Until here now -macam karangan BI

Assalam

Nazihah

0 comments: