Tuesday, 5 May 2015

Sakit

Assalammualaikum.

Sorry sangat dah lama tak update sebab laptop ni sakit.Haritu laptop ni langsung tak nak buka,Gelap terus.Battery dah lama tak tukar,lepas tu ada la benda yang lain rosak.

Alhamdulillah,nasib baik ada orang yang boleh betulkan laptop ni.Laptop ni dah bersih dah daripada segala junks.Hihi.Dah ringan laptop ni.Yeayyyy

Esok keputusan UPU keluar.Rasa macam menunggu keputusan SPM chuolls.Semua macam rasa cuak kot.Semua persediaan aku dah buat dalam 30%,banyak lagi benda yang nak kena buat.Kena pergi ke sekolah segala,nak cop dokumen segala.Nak beli barang barang keperluan lagi.Beratus ratus habis nak oii.

Bila difikirkan memang banyak duit dihabiskan semata mata nak masuk universiti.Kesian parents kita kan.Banyak kita gunakan duit diorang.So,kena belajar rajin rajin.InshAllah.

Have a nice day.

Assalammualaikum.

0 comments: